2007 Dynamic camp

2007活力营又重新出击了!!相信蛮多弟兄姐妹都曾听过这个营会,也有的已经去感受过那里的活力了。对于那些还没去过的朋友们,让我们来看看这次去参加的6位弟兄姐妹有什么话要说-

奕辉~
It was a great experience being in D-camp..well..one thing is tht it was the first time I was in Penang..but the best part bout it is tht the activities,games,n the food taste great too..hahaha..in camp..I get to noe people from north Malaysia..well..they all speak hokkien..but my hokkien ain’t tht good but still can understand wat they try to explain..well..i received a lot in this camp..i wish to go back there again..it was fun..so it’s not wasting time goin to tht camp~~
佩琪~
感谢主让我能够再次参加这营会!我在这次的活力营里学习到很多东西,也认识了蛮多新朋友。虽然不知道参加了这营会后自己有没有变得更活力,更青春... 哈哈... 不过通过这营会,我真的获益不浅!如果下次有机会,你们一定要参加这营会哦! -->因为你们参加了才会知道有多棒!
霆森~
若不是神的恩典,我或许都没机会可以去这营会。在营会里并不觉得孤单,因为大家都是一家人 =] 希望你们也有机会去一次哦!god may bless you in this camp.
静惠~
今年是我第一次参加活力营,以前总是听姐姐说它有多好玩,这次能亲身去体会,果然没令我失望。在那里能感受到少年人应有的活力,游戏很新鲜,信息也很好,让我得着不少,当然也少不了认识许多新朋友。很期待下一次活力营的到来。

除了节目丰富外,值得令我们高兴的还有在这次的活力营里,有许多非信徒接受主。千万别错过下一届的活力营哦!一起来感受那份活力,一个属于少年人的营会...





<-- 6位KL的朋友